Ahad, 8 Ogos 2010

wah wah wah ~

assalamualaikum w.b.t
jam dah nak pukul 1 . i mean 1 am. bende lah aku buat sampai kul 1 pagi ni kan.. pagi ni berbeza ngan hari2 sebelum ni. sebelum2 ni,. sbb syok maen game kat fb tu,. tpi mlm ni,. mlm ni memang berbeza dengan malam sebelum2 ni.

baby jadi followers aku.. haha.. stop2 korang punyer sangka buruk.. bukannyer aku nk bangga2 la..sbb lepas baby jd followers, terus aku jumpa blog abel, zawir ngan atie :) gembira weyh.. (padahal insyaAllah 5 tahun lebih akan bersama diorg kat indon nnti)
.. haha.. biasalah perasaan org yg baru buat blog( aku ler tu)

di samping tu, aku nk cerita skit pasal persiapan ke indonesia ni. memang barang2 semua dah ready, cuma ader skit2 je lagi yg x beres,brg2 yg kene cari dlm kotak2 aku tu..kunci kecil, sijil2, dll.. checklist pun x buat lagi ni, x pe la esok lusa aku buat, insyaAllah. fly dijadualkan 15 hb 8, ahad, jam 9 pagi, bermakna 6 pagi dah kene ader kat klia tu,. huhu masalahnya skrg maser tu bulan puasa,. waah,.. x terbyg kekalutan yg bakal berlaku pagi tu,. nk sahur, nk bersiap, nak solat subuh, nak pergi klia tu,.. tgklah mcm maner perancangan nyer nnti..

persiapan sibuk dibuat,. padahal result x keluar lagi.. waaah..semua org,..i mean aku, classmates(ALL 1), ALL 2, ALL 3 dan mara senior. semua dah ader placement,. cumer tunggu result jer.. waduh2,. semua org berdebar2,. menantikan saat itu. doa dan tawakal je skrg tinggal,. nk usaha, semua tu dah berlalu kan... insyaAllah mudah2an semua pelajar dapat result yg baek2 dan dpt fly ke destinasi msg2. takut woo!

dah2. sesaje nk update blog ni.lagipun time to sleep :) thanz!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan