Khamis, 12 Ogos 2010

X Sangka~

Alhamdulillah,. mmg x sangka.. Saat yg mendebarkan berubah menjadi saat yg gembira dan terharu sehingga menitis air mata. Ya Allah,. aku bersyukur kepadaMu,. Terima kasih Ya Allah!

09.30pg
ann n baby hantar mesej, tanya dah call ktt belom. Cuaknyer,. aku kata belom

10.00pg
xde mood nk pack brg2.brg2 tertangguh. takut. terketar2. semua ada. dlm maser yg samer chat ngan ann pasal pack brg2 ni. konon nk hilangkan nervous. heeehe

10.30 pg
fb, wall mdm rozie kater budak2 mara dah boleh call dyer. WAAAAAH.. RESULT DAH KUAR???? tanyer baby,. dyer kater dyer dah call,. call KTT

10.45pg
Dgn lafaz basmalah, aku call KTT

ORG KTT:helo
AKU :Assalamualaikum
ORG KTT:Waalaikumussalam
AKU :boleh saya tahu result a2?
ORG KTT:adik bhgian apa? jpa atau mara?
AKU :jpa...(cuak dah,. chemistry minta2lah jgn D.. B pun x pe la..)
ORG KTT:nama?
AKU :Nur Farhana bt bachok
ORG KTT:no ic?
AKU :0072(aku igtkan dyer sebut candidate number.. heeehe )
ORG KTT:eh eh,. bkn, NO IC
AKU :910704-14-**** (aku sebut dgn cepatnyer)
ORG KTT:eh eh adik sebut balik no ic,. no ic dengan nama x padan la.
AKU :(erk.. aku salah sebut kot td,. maka aku tarik nafas,. ulang slow2 dan dgn
kuat)
ORG KTT:ni result adik yer.. Biology adik A
AKU :ok,.. (alhamdulillah :))))))
ORG KTT:kimia A
AKU :oh?? ( alhamdulillah,.. !! mata aku dah nak berair..apakah betul ni result
aku?)
ORG KTT:mathematics A,. points adik 15
AKU :oh.. terima kasih, alhamdulillah
ORG KTT:samer2.. tahniah ye ..

aku letak phone
Ya Allah.. betul ke result aku ni? (air mata dah start menitis) alhamdulillah.. nak pastikan result tu, aku hantar mesej kat miss Ila,.

SALAM MISS,BETUL KE TU RESULT SAYA?

seperti biasa,. miss ila call,. n miss ckp "betul lah tu result awak ana.. 15.. tahniah.."

weeeeeee!!!!!!! hanya Allah sahaja tahu perasaan aku maser tu.... memang aku x pernah mengharap gred yg bagus terutama utk kimia.. lepas exam kimia hari tu, aku nangis teresak2 x leh jwp..pastu result as hari tu dapat B,(paper1 C, paper2 B, paper3 B) aleh2, hr ni dpt result A?? a?? alhamdulillah,. memang besar anugerahMu Ya Allah. Akhirnya insyaAllah cita2 kami melanjutkan pelajaran ke UGM indonesia digapai..Terima kasih buat insan2 yg telah banyak membantu aku dalam mencapai kejayaan ini,. Ayah, ma, adik beradik, miss ila, madam salina, mr razib, rakan2 seperjuangan ALL 1,. rkn2 laen2 yg sentiasa mendoakan diri ini.. terima kasih korang!! sayang korang sangat2!! :)

Namun,. bermulalah perjalanan yg makin berliku,. yg semakin byk cabaran. YA Allah,. bantulah hambaMu ini dlm mengharungi hari2 yg penuh cabaran dan dugaan. jadikanlah hambaMu ini antara insan2 yg berjaya di dunia lebih2 lagi di akhirat. ameeenn ..

sekian.
P/s : mmg mood tgh happy! packing brg2 pun dah siap,. ptg ni insyaAllah bertolak ke kl,. esok ader sesi taklimat ngan jpa,. hari ahad insyaAllah berangkat ke yogja :)
c u later ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan